čtvrtek 20. března 2008

Den sv. Patrika

Na sv. Patrika jsme s Mirečkou šly na irský večírek v Řečkovicích. Stylově jsme samozřejmě pily Jamesona - za každé dva panáky jsme vyhrály fotku, kterou vyvolali na místě a překvapení. V našem případě 4 panáky dvanáctileté whiskey. Bylo to super, kapela hrála skvěle. Potom jsme se se zpěvem písniček od Čechomorů, K. Gotta a balad pro banditu přesunuly do vinárny U Královny Elišky - já na vodku s citrónem, Mirka, tuším, zůstala u Jamesona. Byly jsme už dost (jak říká mamka) pod obrazem, takže nám pohyb na místním parketě dost pomohl.. No bavily jsme se tam s nějakýma klukama, ale vůbec si je nepamatuju. Asi před třetí jsme s Peťou odcházely domů - velice zajímavě. Já jsem totiž myslela, že jdeme po Pekařské a on to byl Úvoz.. došlo mi to, když jsme se záhadně ocitly na Konečného nám. :) Šly jsme na Maliňák na pizzu a že pojedem ve 4 rozjezdem. Loučení a jak nastupuju do rozjezdu, si taky nějak nepamatuju :). Až v autobusu jsem potkala dáávného kamaráda Kubu, se kterým jsme teda zašli ještě na jednoho panáka a pak hurá do postele, Mišek za krk a spíme...













Žádné komentáře: