úterý 4. března 2008

Samaritánka


Jako malá jsem mívala šnečí farmu, hrála jsem si na veterinářku a zachraňovala jsem zvířata: Ptáče, které vypadlo z hnízda a mělo roztrhlé bříško, jsem si vzala domů do krabičky, abych ho vskřísila.. marně.
Chtěla jsem si vzít z parkoviště opuštěné koťátko a když jsem na něj zavolala, aby šlo za mnou, rozběhlo se a přejelo ho auto..
Nikdy jsem neměla moc štěstí. Na zachraňování zvířat jsem proto zanevřela. Nedávno se mi ale znovu naskytla příležitost. Stalo se to na jednu neděli na Sovinci. Laďa s rodinou měli na chatě malého nemocného kocourka. Asi v 10:00 ráno mě přemlouvali, abych si ho vzala. V poledne už jsme byli oba na cestě do Brna.
Má touha pomoct zvířátku byla konečně naplněna.. bohužel naúkor mých dvou spolubydlících, kteří měli alergii na kočky. Nedávno se vystěhovali. Od té doby s Miškem bydlíme sami a máme se dobře. O víkendu si spolu vrníme u televize a válíme si šunky.

Žádné komentáře: