pátek 7. listopadu 2008

Padova

Takže už konečně popíšu náš výlet do Itálie. Jen na úvod chci napsat, s kým jsem měla tu čest:
Jeli jsme s taťkou a dvěma jeho známými - kluky okolo 30ti let. Jeden byl chytrolín, typický tuřanský buran, který neumí mluvit česky (těžkej hantec). Nedovedu si představit, že by mi někdy poslal smsku. Druhej byl divnej a bál se jet rychle, takže jsme místo osmi hodin do Padovy jeli hodin deset. Když pak navigace z ničeho nic zahlásila "Po 300 metrech odbočte do protisměru", pochopila jsem, že už to s nimi v autě opravdu nemůže vydržet nikdo. I věci mají duši :D Tajně jsem doufala, že ji řidič poslechne a bude klid.

Padova je krásná, škoda jen těch spoluvýletníků, kteří místo večeře chtěli nakoupit v supermarketu, takže jsem ani neochutnala pizzu. Ve městě byla spousta lidí - snad víc, než ve dvě ráno u hladových oken :)
Moc se mi tam líbilo, ale prošli jsme jen kousek. O památkách nic nevím - neměla jsem čas si něco zjistit. Navíc se mi vybily baterky, takže zbytek fotek mám na taťkovym foťáku.






.. to mě dostalo, na jednom sloupu byla prostě nalepená tahle fotka:












Žádné komentáře: