středa 4. března 2009

Devils night

Tak se mi zdá, že za poslední dva měsíce je tady trochu nuda, tak jsem se po dlouhém mozkovém hloubání a dloubání rozhodla publikovat něco, co mi v počítači leží už třetí měsíc.

Jedné krásné prosincové neděle jsem si sbalila flashku na stáhnutí filmu ONI, šminky a barvy na obličej, abych s jistým úmyslem nasedla do vlaku a zajela se podívat na Betku s Filipsíkem.
Po cestě k nim jsem vyfotila kačen(r)y a labutě:



Pozdravila jsem se s děckama na balkónku:




Filipes ulovil kuřata, vykopal brambory, natočil pivo a udělal z toho takovouhle mňamku!


Dali jsme si pěkně do nosu. Ale než přejdu k tomu, co chci říct, musím přiznat, že po celou dobu mé návštěvy (a to už od příchodu), jsme popíjeli slivovičku.
To samozřejmě nezměnilo náš úmysl, ale spíše ho to podpořilo. Abyste byli trochu v obraze - jela jsem do Blanska na Jokers akci...







Why so seriouS??!!





Fotky vyšly skvěle! Tady je vidět, jak jsme se připravovali:




Jediný, co mě mrzí, je, že soused nepřišel kvůli měření vody dřív a neviděl, jak nám to sluší. A druhá věc - že jsme nešli ven a nenatočili nějaký dobrý video. Ale nemůžu mít všechno :-P






Jokers baby! :D






Nashledanou 22. května na karnevalu na Svoboďáku!


Žádné komentáře: