neděle 29. března 2009

Šťastný týden - hrad Bítov

Po Vranově jsme už chtěli jet do Brna, ale po cestě jsem zahlídla ceduli "Bítov", a tak jsme se otočili a zajeli k němu. Nechali jsme auto na nedalekém parkovišti a pěšky se prošli k hradu. Potvrdilo se pravidlo, že "čím starší, tím lepší". Atmosféra na hradech je o dost silnější než na zámcích. Obzvlášť, když se vám zdá, že z hradu hraje hudba a nakonec zjistíte, že je to zřejmě meluzína. Dalším pozitivem také na Bítově je, že je opravdu téměř obklopen vodou. Tady jsou fotky:


Dyje a pohled na Bítov, když jsme přicházeli:

Fotky nakřivo :)





Hrad různým pohledem:





Když jdete okolo, zjistíte, že je obrovitánský!!!

A když projdete pod bránou až k vodě, uvidíte část zříceného hradu. (to vpravo jsem já)

Po cestě zpátky jsem chtěla vyfotit tuto sochu. A tak jí mám.


Fotky na stojáka:












Žádné komentáře: