čtvrtek 26. června 2008

Bouřky

Zrovna včera jsem na lavičce uprostřed sídliště říkala kamarádce: "Jé, já bych tak chtěla zmoknout." Asi 10 min. na to přišla bouřka a začaly pršet provazy vody jako v komixu.

Bouřky se mi líbí. Mám ráda, když v létě z ničeho nic úplně zmoknu. A baví mě pozorovat, jak se všichni schovávají a utíkají do úkrytu. Když nosí tašky na hlavě a volají si taxiky domů. To pak bývají plné kavárny a ve vchodech obchodů stojí vedle sebe lidi a při nadávání na počasí se na sebe usmívají. To se pak diví, když kolem nich někdo projde pomalou chůzí :)
Chtěla bych jednou potkat někoho, kdo se taky prochází v dešti, a jen tak se k němu připojit a po dešti se zase rozejít... Ale říká se: "Až naprší a uschne".



2 komentáře:

DE-PROPOSITO řekl(a)...

Olá.
Uma saudação, aqui de PORTUGAL.
Manuel

Capitan de su calle řekl(a)...

Thanks for your visit. It´s a pleasure for mi. Your blog seems very good too.