úterý 21. října 2008

Drakula

Na svůj první horor si pamatuji moc dobře. Viděla jsem ho asi v 8mi letech velice tajně - ležela jsem vedle taťky a dělala, že spím. Byla jsem asi hodně nenápadná, a tak jsem se nakonec mohla na ten film dívat i několikrát po sobě. Mamce jsem se ovšem nemohla zmínit ani slůvkem. Ta mi totiž zakazovala i Jurský Park :)
Samozřejmě ji s odstupem času chápu a ráda bych řekla, že to na mě nemělo žádný vliv, ale není to tak. Upíry mám od té doby ráda. To už je věc názoru, jestli je to normální nebo ne. Rohodla jsem se ukázat vám pár momentů z tohoto snímku.

Všechny níž uvedené ukázky jsem poskládala tak, aby na sebe navazovaly. Pokud se vám tedy budou líbit, můžete postupně odkrývat jednotlivé části filmu. Jako hlavní postavu jsem si určila Minu, protože mi, když jsem byla malá, byla nejvíce sympatická.

Drakula začíná jedné noci, když Mina nemůže spát.:










Film Drakula (1979), režie: John Badham.

Žádné komentáře: