pátek 10. října 2008

The Mirrors


Tak jsem se těšila na premiéru The Mirrors... a tak jsem se zklamala.
Všichni, kdo chcou vidět film, klikněte nahoru na nadpis a podívejte se na ukázku, která opravdu ukázala VŠECHNO, co ve filmu je (Možná kdybych ukázku neviděla, tak se mi film bude líbit, ale to už snad ani v této době nejde. Vy se nedíváte na ukázky filmů, na které se těšíte?).
Ačkoliv jsem zase celou dobu seděla pod bundou a neviděla jednu scénu (kecám - dvě), tak se z počátečního vystrašení stala spíš rutina. Po půl hodině může divák docela dobře zjistit, jak se budou jednotlivé scény odvíjet (je to přesně takto: potichá hudba - skřípající housle - napětí - skoro šok, ale ještě ne! - ufff - šok!).... NUDA! Kromě těchto lekavých scén, jsem postrádala příběh, i když náznak byl. Bohužel jsem moc nepochopila, jak člověk trpící schizofrenií, může ze sebe vypustit min. 30 duchů a posléze je do sebe zase dostat. Buď jsem úplně tupá, nebo je na tom špatně scénárista. Doporučuji se podívat na ukázky a pak si počkat na Nova Cinema.
Kdybych to věděla, tak za svoje poslední prachy nejdu do kina, ale na pivo.

1 komentář:

amory blane řekl(a)...

Smrt všudypřítomným jeans! Kill jeans!