pátek 26. prosince 2008

Vánoce

Vánoce byly nakonec (aspoň podle fotek) krásné.
Ačkoliv jsem neměla vůbec náladu až vlastně do odpoledne Štědrého dne, alespoň trochu mi ji zlepšoval kocourek Pepík, který se po dvou dnech vrátil z mrouskání, aby s námi strávil svátky.




Taky mi zlepšovala náladu Natálka, která mi krásně hrála na klavír:



A odpoledne mi konečně "nastavili" vánoční náladu sousedi a jejich Štěpánek, který zároveň s Natálkou zpíval koledy jako o život :)




Bylo okolo 16. hod., a tak jsme nachystaly stůl a pustily jsme si Tři oříšky pro Popelku..
"Šaty stříbrem prošívané, ale princezna to není, drahý pane."


Před štědrovečerní večeří (to se nemodlíme, to jsme natěšené):


Druhý den přijel strejda a bratranci, takže jsem měla s kým hrát fotbálek!

Natálka měla dobrou náladu:


...A tady jsou další fotky:

Cukroví a maminka s Natálkou u stromečku:

Natálčin nový mikroskop a náš stromek:

svátečně prostřený stůl:





A nakonec naše divoká kočíčka Míša a okno v obyváku:



Žádné komentáře: